Orange blossom (Fleur D’oranger), Marcus Spurway, bytová vůně, polštářový parfém, 100 ml
Čistý okamžik svěžesti a štěstí s tímto čichovým akordem postaveným na pomerančových květech a neroli. Ambrové a vanilkové tóny obohacují čichovou paletu a postupně zanechávají sametovou a svěží stopu.
Detailní popis produktu
Bytová vůně špičkové kvality v elegantním flakónu. I do nejluxusnějších interiéru. Povyšte svůj interiér na novou úroveň a dodejte mu luxusní atmosféru. Vylepšuje náladu!
Horní tóny: Neroli, Verbena, Citron
Srdce: santalové dřevo, ambra, jasmín
Základ: pomerančový květ, vanilka
Doplňkové parametry
Kategorie: | Interiérové vůněAmbraVanilkaZobrazit další kategorieJasmínSantalCitrónNeroliParfémy s vůní pomerančového květu |
---|---|
? Tóny: | Ambra, Jasmín, Vanilka, Santal, Citrón, Pomerančový květ, Neroli, Verbena |
Obsah: | 100ml |
Balení: | Skleněný flakon se sprejem |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Francouzské niche parfémy z Cannes
Značka vznikla v roce 1825 jako manufaktura na zpracování pomerančových květů. V roce 1893 firma získává další společníky a rozšiřuje sortiment a již v roce 1897 otevírá další manufaktury po celém světě, včetně Londýna, New Yorku, Vídně, Sydney … a do vůní získává vzácné ingredience z celého světa. Parfumerie se zaměřuje na “individualizovaný smyslový přístup”, který jí umožňuje vyjádřit ty nejjemnější nuance osobnosti.
V roce 1905 se Spurway stává emblémem zakázkového parfému a oficiálním parfumérem anglické královny. Od vzniku filmového festivalu v Cannes se značce umožňuje setkat s velkým mezinárodním publikem z filmové branže, které si nejstarší parfumerii v Cannes zamilovalo. Jedinečnost značky Marcus Spurway fascinuje a fascinovala i prestižní ikony, jako např. Michèle Morgan (považovanou za jednu z nejlepších francouzských hereček dvacátého století), pro kterou značka vyvíjela parfémy na míru. Firma se dále rozrůstala a zaměřovala na kreace parfémů na míru.
Teprve od roku 2016 je možné skvosty z jejích rukodělných manufaktur získat i z hotových omezených kolekcí. Tyto kolekce, které se “jen tak někde” neprodávají, aby byla dodržena co největší unikátnost každé vůně, tvoří velké množství rozličných kompozic tak, aby si každý náročný milovník niche vůní mohl vybrat tu svou, svůj podpis, a jsou dostupné jen v omezených množstvích, tak jak to u niche parfémů bývá.