Obchodní podmínky

(vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník)

Prodávající: Parfumeur s.r.o., Sokolovská 689/115, Praha 8, PSČ 186 00, Česká repubika, IČ:  02912643

1. Úvodní ustanovení

  • O čem jsou tyto podmínky: Tyto obchodní podmínky určují pravidla pro nákup zboží v našem e-shopu www.parfemy-parfumeur.cz. Když si u nás něco objednáte, souhlasíte s těmito podmínkami.
  • Pro koho jsou tyto podmínky určeny: Tyto podmínky se vztahují na nákupy fyzických osob pro osobní potřebu. Pokud nakupujete jako firma, platí pro vás jiná pravidla.
  • Můžeme se domluvit jinak: Pokud se s vámi domluvíme na něčem jiném, než je uvedeno v těchto podmínkách, platí naše dohoda.
  • Vše je v češtině: Všechny dokumenty související s nákupem jsou v českém jazyce.
  • Podmínky můžeme změnit: Můžeme tyto podmínky změnit, ale změny se nevztahují na objednávky, které jste již provedli.

2. Váš účet

  • Registrace je dobrovolná: Můžete si vytvořit účet, ale není to nutné pro nákup.
  • Správné údaje: Při registraci a objednávce uveďte, prosím, správné a úplné informace.
  • Vaše heslo: Chraňte své přihlašovací údaje.
  • Můžeme váš účet zrušit: V určitých případech (např. při porušení podmínek) můžeme váš účet zrušit.

3. Jak nakoupit

  • Fotografie produktů: Fotografie produktů se snažíme často aktualizovat, někdy však nemusí být úplně aktuální o mohlo dojít např. ke změně balení.
  • Ceny a platba: Ceny jsou uvedeny včetně DPH. Platit můžete různými způsoby (kartou, převodem, na dobírku).
  • Objednávka: Vyberte si zboží, vyplňte objednávkový procesř a odešlete objednávku.
  • Potvrzení objednávky: Po odeslání objednávky vám zašleme potvrzení na váš e-mail.
  • Smlouva vznikne potvrzením: Smlouva mezi námi vznikne v momentě, kdy vám zašleme potvrzení o přijetí objednávky.

4. Cena a platba

  • Jak můžete platit: Za zboží můžete platit:
  1. Hotově: Buď přímo u nás nebo na dobírku při převzetí zásilky.
  2. Převodem na účet: Naše číslo účtu najdete v potvrzení objednávky.
  3. Platební kartou přes The Pay: Přes platební systém The Pay (bude brzy spuštěno).
  4. PayPal: Prostřednictvím systému PayPal.
  • Cena zahrnuje vše: Konečná cena zahrnuje cenu zboží a náklady na balení a dopravu.
  • Žádné zálohy Nevyžadujeme od vás žádnou zálohu.
  • Kdy můžete platit
  1. Hotově: Při převzetí zboží.
  2. Převodem: Do 7 dnů od potvrzení objednávky.
  3. Online: při dokončení objednávky nebo na základě dodatečného platebního odkazu
  • Variabilní symbol: Při platbě převodem uveďte prosím variabilní symbol, který najdete v potvrzení objednávky.
  • Platba předem: V některých případech můžeme požadovat platbu předem, například při větších objednávkách.
  • Slevy: Slevy většinou nelze kombinovat.
  • Faktura: Po zaplacení nebo při odeslání objednávky vám zašleme fakturu na váš e-mail.

5: Odstoupení od smlouvy

  • Pokud jste si koupi zboží rozmysleli, můžete od smlouvy odstoupit do 14 dnů od jeho převzetí.
  • Kdy nemůžete odstoupit: Některé zboží nelze vrátit, například:
  1. zboží upravené na míru
  2. zboží, které se rychle kazí (např. potraviny)
  3. zboží, které bylo po otevření použito (např. kosmetiku)
  4. zboží, které bylo smícháno s jiným zbožím

  • Jak odstoupit od smlouvy: Pokud jste si zboží rozmysleli, můžete od smlouvy odstoupit do 14 dnů od jeho převzetí. Odstoupení nám zašlete na e-mail: obchod@parfemy-parfumeur.cz. Můžete použít náš vzorový formulář, který najdete na našich stránkách.
  • Vrácení zboží: Po odstoupení od smlouvy nám zboží zašlete zpět. Náklady na vrácení hradíte vy.
  • Vrácení peněz: Peníze vám vrátíme do 14 dnů od doručení vráceného zboží.
  • Poškozené zboží: Pokud nám vrátíte poškozené zboží, můžeme si odečíst částku odpovídající poškození.
  • My můžeme také odstoupit od smlouvy: Pokud jste zboží ještě nepřevzali, můžeme od smlouvy odstoupit i my. V takovém případě vám vrátíme peníze.
  • Dárky: Pokud jste spolu se zbožím dostali dárek, musíte nám ho také vrátit, pokud od smlouvy odstoupíte.
  • Podmínky vrácení rozbaleného, vyzkoušeného či jinak opotřebovaného zboží.

V případě odstoupení od kupní smlouvy  dle tohoto článku máme právo uplatnit nárok na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží (včetně náhrady snížení hodnoty zboží), vrací se tedy pouze část kupní ceny s ohledem na snížení hodnoty zboží.

Při jakékoliv změně obalu zboží (odstranění plomb, bezpečnostních nálepek/štítků, poškození štítku zboží, odstranění krytek rozprašovače, ozdobných prvků flakonů či dalších obdobných součástí atd., dále jen "rozbalené zboží") lze označit zboží za opotřebované. Za rozbalené se považuje i zboží, jehož vnější papírový nebo obdobný obal byl otevřen za porušení bezpečnostní nálepky/štítku.

Vracená částka za použité zboží se odvíjí od míry jeho opotřebení a vychází z níže uvedeného přehledu:

Stav zboží Vrací se
Nové, nepoužité, nerozbalené zboží 100% částky
Rozbalené, odzkoušené 50% částky

Pokud je použito víc jak 10% produktu, zboží nelze vrátit.

6. Doručení zboží

  • Jak vám zboží doručíme: Zboží vám doručíme na adresu, výdejní místo či do boxu, kteréjste uvedli v objednávce. Pokud si zvolíte speciální způsob dopravy, nesete za něj riziko a případné dodatečné náklady.
  • Převzetí zboží: Při převzetí zásilky zkontrolujte, zda není poškozená. Pokud ano, reklamujte ji ihned u přepravce.
  • Co když si zásilku nepřevezmete: Pokud si zásilku nepřevezmete, budete nám muset uhradit náklady na dopravu zpět.
  • Opakované doručení: Pokud potřebujete zboží doručit opakovaně z důvodu, který zaviníte vy, uhradíte nám vzniklé dodatečné náklady.

7. Reklamace

  • Zboží bez vad: Zaručujeme, že vám dodáme zboží bez vad.
  • Co když je zboží vadné: Pokud zjistíte, že je zboží přeci jen vadné, máte právo na reklamaci. Reklamaci uplatněte co nejdříve.
  • Jak reklamaci vyřídíme: Reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů.
  • Co když jste si zboží poškodili sami: Neručíme za vady způsobené vaším neodborným zacházením se zbožím.

8. Další důležité informace

  • Vaše zboží je vaše zaplacením: Jakmile za zboží zaplatíte, stane se vaším.
  • Jak na stížnost: Pokud nejste spokojeni, napište nám na obchod@parfemy-parfumeur.cz. Odpovíme vám co nejdříve.
  • Kdo nás kontroluje: Naším prodejem se zabývají příslušné státní orgány, které dohlíží na to, abychom dodržovali zákony.
  • Změny okolností: Pokud se něco stane, co ovlivní plnění smlouvy (např. vyšší síla), budeme se snažit najít řešení.

9. Kontakt s námi

Můžete se nám ozvat na e-mail obchod@parfemy-parfumeur.cz nebo na telefon + 420 775 038 888 nebo uzajít k nám do prodejny na adrese uvedené na začátku těchto Podmínek.

10. Závěrečná ustanovení

  • Platí české právo: Pokud by došlo ke sporu, budeme se řídit českými zákony.
  • Pokud něco neplatí: Pokud by některá část těchto podmínek přestala platit, ostatní části zůstanou v platnosti.
  • Ukládáme si smlouvy: Vaši objednávku si uchováme pro případné budoucí potřeby.
  • Formulář pro odstoupení: Chcete-li od smlouvy odstoupit, najdete vzorový formulář v příloze.

 

Dodatek Obchodních podmínek ohledně doručení a dodacích podmínek

  • Některé zásilky mohou být rozděleny do více balíků. Poštovné zůstává beze změny.
  • Veškeré zásilky sledujeme až do jejich doručení, snažíme se tak předcházet problémům, které při doručování vznikají.
  • Jak postupovat při vracení zboží:
    • Připravte zásilku dle popisu níže. Jak mile budete vědět kdy a kde zásilku budeme moci vyzvednout, kontaktujte nás.
    • Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu zašlete dle popisu níže vámi zvoleným přepravcem.

Jak zásilku připravit: Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce.  Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů.  V případě vrácení zboží bude částka ponížena o přepravní náklady (neplatí pro reklamace!).

Dodatek Reklamační řád

Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady.

Jak postupovat
  1. V případě reklamace můžete zvolit dvě možnosti, postupujte dle popisu níže: Zašlete výrobek na adresu - "kontaktní adresa". Přeprava je hrazena stranou prodávajícího. Jakmile budete vědět kdy a kde zásilku budeme moci vyzvednout, kontaktujte nás. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte reklamační protokol (zašleme emailem)   Vždy, prosím, použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.
  2. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.
  3. Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena.
  4. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z nesprávného použití produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
  5. Pokud výrobce poskytuje záruku delší, je uvedena u zboží v katalogu.
  6. U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.
  7. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku.

Dodatek Informace k doručení na Slovensko a do Německa

Na Slovensko doručujeme pomocí služeb PPL nebo prostřednictvím Zásilkovny. Pokud chcete dokončit objednávku, stačí v košíku při registraci zvolit město, PSČ a stát. Cena je uvedena při pokračování v nákupu. Platba PPL nebo Zásilkovně probíhá při doručení v Eurech. Pokud je zásilka při doručení poškozená, nepřebírejte ji. Sepište s dopravcem protokol o škodě. V případě dalších dotazů s dopravou na Slovensko nebo do Německa nás, prosím, neváhejte kontaktovat.