Tělové mléko s cypřišově-ovocně-květinovou vůní
Parfumerie Marcus Spurway má pro vás novou vůni parfémovaného tělového mléka, které dokonale doplní váš oblíbený parfém. Díky unikátní emulzi s glycerinem, kokosovým olejem, aloe vera a sladkým mandlovým olejem tento produkt hydratuje a zanechává vaši pokožku sametově jemnou a příjemně provoněnou.
Néroli Suprême představuje smyslnou vůni, která je věnována moderním ženám. Jeho neodolatelný charakter spojuje svádění s odvahou a nezávislostí.
Tato intenzivní vůně vyzařuje úspěch, sebejistotu a autentičnost, a zároveň zdůrazňuje vaši ženskost.
Detailní popis produktu
Pyramida vůní parfemace
Hlava vůně: bergamot, pomerančový květ
Srdce vůně: broskev, jasmín, růže
Základ vůně: vanilka, pačuli, světlé dřevo
Parfumace tělového mléka vytváří závan čistoty a svěžesti. V hlavě této vůně se objevuje zářivý bergamot a jemný pomerančový květ, které dotvářejí první dojem. Střed této vůně oplývá sladkostí broskve, smyslností jasmínu a jemnou nostalgickou vůní růže. Tyto ingredience společně vytvářejí harmonii vůní, která zasáhne vaše smysly. Na závěr tato vůně uzavírá svou symfonii vanilkou, pačuli a lehkým dřevitým nádechem. Jejich spojení vytváří základ, který dodává hloubku a stabilitu celé vůni, a zanechává ve vás a za vámi nezapomenutelný dojem.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Luxusní parfémovaná tělová mléka |
---|---|
? Původ: | Francouzský parfém |
? Typ vůně: | Květinové, Chypré, Ovocné |
? Tóny: | Bergamot, Jasmín, Vanilka, Růže, Pačuli, Pomerančový květ, Broskev |
Balení: | Plastová lahvička |
? Obsah: | 200ml |
Vhodné pro: | Celý rok |
Typ kosmetiky: | Tělové mléko |
Hlavní akordy: | Bergamot, pomerančový květ, broskev, jasmín, růže, vanilka, pačuli, světlé dřevo |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Francouzské niche parfémy z Cannes
Značka vznikla v roce 1825 jako manufaktura na zpracování pomerančových květů. V roce 1893 firma získává další společníky a rozšiřuje sortiment a již v roce 1897 otevírá další manufaktury po celém světě, včetně Londýna, New Yorku, Vídně, Sydney … a do vůní získává vzácné ingredience z celého světa. Parfumerie se zaměřuje na “individualizovaný smyslový přístup”, který jí umožňuje vyjádřit ty nejjemnější nuance osobnosti.
V roce 1905 se Spurway stává emblémem zakázkového parfému a oficiálním parfumérem anglické královny. Od vzniku filmového festivalu v Cannes se značce umožňuje setkat s velkým mezinárodním publikem z filmové branže, které si nejstarší parfumerii v Cannes zamilovalo. Jedinečnost značky Marcus Spurway fascinuje a fascinovala i prestižní ikony, jako např. Michèle Morgan (považovanou za jednu z nejlepších francouzských hereček dvacátého století), pro kterou značka vyvíjela parfémy na míru. Firma se dále rozrůstala a zaměřovala na kreace parfémů na míru.
Teprve od roku 2016 je možné skvosty z jejích rukodělných manufaktur získat i z hotových omezených kolekcí. Tyto kolekce, které se “jen tak někde” neprodávají, aby byla dodržena co největší unikátnost každé vůně, tvoří velké množství rozličných kompozic tak, aby si každý náročný milovník niche vůní mohl vybrat tu svou, svůj podpis, a jsou dostupné jen v omezených množstvích, tak jak to u niche parfémů bývá.