Orientálně-gurmánský pánský parfém
Výrazná vůně máty peprné a čistota levandule přinášejí svěžest a zářivý vstup.
Gurmánský akord čokolády a orientální pačuli odkrývají srdce, který připomíná cukrovinky.
Fazole tonka a vanilka zvýrazňují tony, který zvýrazňují její dřevitý akord.
Detailní popis produktu
Složení parfému
Hlava parfému
Levandule, máta peprná
Srdce parfému
čokoláda, pačuli
Základ parfému
fazole Tonka, vanilka
Doplňkové parametry
Kategorie: | Pánské parfémové vody |
---|---|
? Druh: | Pánské parfémy |
? Původ: | Francouzský parfém |
? Koncentrace: | Parfémová voda |
? Typ vůně: | Orientální, Gurmánské |
? Tóny: | Vanilka, Pačuli, Tonka, Levandule, Máta, Čokoláda |
Balení: | Skleněný flakon se sprejem |
? Obsah: | 100 ml |
Příležitost: | den i večer |
Vhodné pro: | Celý rok |
Hlavní akordy: | Levandule, máta peprná, čokoláda, pačuli, fazole tonka, vanilka |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Francouzské niche parfémy z Cannes
Značka vznikla v roce 1825 jako manufaktura na zpracování pomerančových květů. V roce 1893 firma získává další společníky a rozšiřuje sortiment a již v roce 1897 otevírá další manufaktury po celém světě, včetně Londýna, New Yorku, Vídně, Sydney … a do vůní získává vzácné ingredience z celého světa. Parfumerie se zaměřuje na “individualizovaný smyslový přístup”, který jí umožňuje vyjádřit ty nejjemnější nuance osobnosti.
V roce 1905 se Spurway stává emblémem zakázkového parfému a oficiálním parfumérem anglické královny. Od vzniku filmového festivalu v Cannes se značce umožňuje setkat s velkým mezinárodním publikem z filmové branže, které si nejstarší parfumerii v Cannes zamilovalo. Jedinečnost značky Marcus Spurway fascinuje a fascinovala i prestižní ikony, jako např. Michèle Morgan (považovanou za jednu z nejlepších francouzských hereček dvacátého století), pro kterou značka vyvíjela parfémy na míru. Firma se dále rozrůstala a zaměřovala na kreace parfémů na míru.
Teprve od roku 2016 je možné skvosty z jejích rukodělných manufaktur získat i z hotových omezených kolekcí. Tyto kolekce, které se “jen tak někde” neprodávají, aby byla dodržena co největší unikátnost každé vůně, tvoří velké množství rozličných kompozic tak, aby si každý náročný milovník niche vůní mohl vybrat tu svou, svůj podpis, a jsou dostupné jen v omezených množstvích, tak jak to u niche parfémů bývá.